03:00 22 November 2017 r., imieniny: Cecylii, Marka, Maura

Liczba odwiedzin: 12509

"Strach ma wielki oczy" - podsumowanie grupowych zajęć terapeutycznych

   W okresie od 06.03.2017 do 08.06.2017 roku w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Zwoleniu odbyły się grupowe zajęcia terapeutyczne „Strach ma wielkie oczy”, ukierunkowane na pomoc dzieciom z symptomami zaburzeń lękowych i nieśmiałością.

   Zajęcia prowadzone były przez psychologów: mgr Olgę Jakubowską oraz mgr Weronikę Rybczyńską. 

   Program zakładał realizację następujących celów:
   - samopoznanie;
   - budowanie adekwatnego obrazu siebie;
   - kształtowanie samooceny i poczucia kompetencji;
   - kształtowanie umiejętności bardziej realistycznego stylu wyjaśniania przyczyn zdarzeń, nauka myślenia zrównoważonego; 
   - kształtowanie umiejętności wyrażania własnych potrzeb;
   - kształtowanie umiejętności identyfikowania stanów emocjonalnych oraz otwartego wyrażania uczuć;
   - rozwój ekspresji emocji oraz aktywności ruchowej;
   - kształtowanie kompetencji społecznych;
   - przeciwdziałanie skłonności do izolacji;
   - kształtowanie umiejętności radzenia sobie z lękiem w sytuacjach społecznych.

   W programie uczestniczyły dzieci w młodszym wieku szkolnym z terenu powiatu zwoleńskiego.

 
 

Opracowanie: Olga Jakubowska

Aktualności

  1. 2017-11-20

    DOBRA WSPÓŁPRACA – Spotkanie w ramach sieci współpracy i samokształcenia szkolnych specjalistów

    więcej
  2. 2017-11-09

    Spotkanie pedagogów i specjalistów szkolnych w Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Zwoleniu

    więcej
  3. 2017-11-08

    Jak prawidłowo porozumiewać się z własnym dzieckiem?
    Z czego mogą wynikać „trudne zachowania” dziecka i jak sobie z nimi radzić?
    Czy to dobrze, gdy dziecko staje się samodzielne?
    Dlaczego warto być konsekwentnym rodzicem?
    Karać, czy nie karać…?

    więcej
przejdź do Aktualności

Poradnia
Psychologiczno-Pedagogiczna
w Zwoleniu

ul. Kościuszki 39
26-700 Zwoleń

tel. 48 676 26 13
fax 48 676 26 13

e-mail: poradniazwolen@wp.pl

Biuletyn Informacji Publicznej