04:21 19 February 2020 r., imieniny: Arnolda, Konrada, Mansweta

Liczba odwiedzin: 1799

Spotkanie w ramach Sieci Współpracy Pedagogów i Specjalistów Szkolnych „Dobra Współpraca” w Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Zwoleniu

W dniu 25.04.2019r. w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Zwoleniu odbyło się kolejne spotkanie pedagogów szkolnych i specjalistów w ramach Sieci Współpracy „Dobra Współpraca”, podczas którego gościliśmy pedagogów – terapeutów z Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Puławach. W ramach dobrych praktyk i dzielenia się wiedzą przedstawili oni zebranym zasady funkcjonowania MOS, omówili zachowania trudne wśród młodzieży oraz sposoby reagowania, przybliżyli procedury kierowania do tego typu placówek w świetle aktualnych przepisów prawa oświatowego.

Uczestnicy spotkania aktywnie włączyli się w dyskusję, zadawali pytania, mogli skorzystać z indywidualnych porad w celu rozwiązania nurtujących ich problemów związanych z zachowaniami problemowymi wśród dzieci i młodzieży.

Prowadzące spotkanie: Izabela Młyńska – Dyrektor PPP w Zwoleniu i Joanna Zubrzycka – Pedagog – przeprowadziły ankietę dotyczącą współpracy PPP w Zwoleniu ze szkołami oraz poddały analizie aktualną ofertę w zakresie doboru tematów warsztatów i prelekcji, zgodnie z zapotrzebowaniem placówek.
    
Organizatorzy dziękują zaproszonym Gościom: Pani Justynie Rokicie, Pani Karolinie Płaczkowskiej, Panu Ryszardowi Rusek, Panu Jarosławowi Klamannowi.

Izabela Młyńska, Joanna Zubrzycka
 






Aktualności

  1. 2020-02-04

    Zaproszenie na spotkanie dla pedagogów i specjalistów szkolnych w ramach sieci współpracy i samokształcenia „Dobra współpraca”

    więcej
  2. 2020-02-03

    REALIZACJA OFERTY PORADNI W SZKOŁACH I PLACÓWKACH W PIERWSZYM PÓŁROCZU ROKU SZKOLNEGO 2019/2020

    więcej
  3. 2019-12-09

    Życzenia Świąteczne !!!

    więcej
przejdź do Aktualności

Poradnia
Psychologiczno-Pedagogiczna
w Zwoleniu

ul. Kościuszki 39
26-700 Zwoleń

tel. 48 676 26 13
fax 48 676 26 13

e-mail: poradnia@zwolenpowiat.pl

Biuletyn Informacji Publicznej